11 Mart 2014 Salı

Rimmel London Wake Me Up Fondöten

Herkese Merhaba,

Hava bugün buz gibi değil mi? Hava böyle kapalı olduğunda içim sıkılıyor hiç bir şey yapasım gelmiyor ama ona rağmen oturdum bir kaç saat ders çalıştım :) Neyse gelelim Wake Me Up fondötene, öncelikle iki gündür blogda Rimmel London  ürünlerine yer verdiğimin farkındayım umarım bu sizi bunaltmamıştır.


Ben normalde drug storelardan fondöten almam çünkü bütün yüzümüze uyguladığımız bir ürün bu sebeple fondötenin kalitesi benim için çok önemli. Ancak övgülere doymadığı için ben de denemek istedim bu ürünü ve ülkemize gelir gelmez evime en yakın bir Watsons mağazasına koşup aldım. Hala NARS'ı bu konu da tek geçerim ama yine de bunu da çok beğendim hatta aldığımdan beri günlük makyajımda hep bu fondöteni kullanıyorum. Bendeki rengi 201 Classic Beige renk tam olarak ten rengimle uyuşmuyor sebebi de pembe alt tonlu bir fondöten olması ama çok hafif boynuma uygulayarak eşitliyorum ten rengimle rengini.


Benim için en büyük artısı kesinlikle şişesinin pompalı olması NARS'ın pompası olmadığı için normalde olması gereken bir detay benim için bir artı :) Onun dışında kalın cam şişede olması da yere düşse bile kırılmasını engelliyor bu benim gibi sakarlar için bir avantaj. Kapatıcılığına gelirsek çok kapatıcı değil ama benim için ideal yüzümde eskisi kadar kusur olmadığından bana yetiyor. İçinde simler var ama yüzünüze uyguladığınızda bu simler sadece aydınlık bir görüntü veriyor. Biraz önce de dediğim gibi bu benim günlük fondötenim, özel bir zamanda kullanmayı tercih etmem çünkü kapatıcılığı yeterli değil. Ayrıca içinde SPF 15 var bu da fotoğraflarda ruh gibi çıkmanıza neden oluyor ondan fotoğraf çektireceğiniz bir günde kullanmamanızı tavsiye ederim :) Bir daha alır mıyım diye düşününce alırım herhalde diye düşünüyorum.

Rimmel London Wake Me Up fondöteni Watsons mağazalarından 25TL'ye satın alabilirsiniz.

¿Siz günlük makyajınızda hangi fondöteni tercih ediyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder