12 Ocak 2015 Pazartesi

EOS Lipbalm

Herkese Merhaba,

Çok uzun bir sürenin hatta neredeyse 1 yılın ardından herkese tekrardan merhaba :) Neden bu kadar uzun süre ara verdiğimi sorarsanız bende bilmiyorum açıkçası :) Kozmetik tutkum mu bitti desem hayır tam gaz devam ediyorum zaten ilerleyen günlerde bunu yazılarımdan çok net anlayacaksınız :) Neyse lafı daha fazla uzatmadan konumuza geri dönelim :)

Bugün sizlere Türkiye'ye yeni yeni gelen ve bildiğim kadarıyla sadece eczanelerde satılan bir lipbalmdan yani dudak nemlendirici bahsetmek istiyorum. Bu soğuk kış günlerinde eminim çoğunuzun benim gibi kuru ve çatlamaya beş kala dudaklarıyla başı dertte :) Bu lipbalm öncelikle beni kesinlikle ve kesinlikle ambalajının şirinliği ve farklı tasarımıyla çekti.



Tam çantaya at çık bir ürün çünkü 2 kez çevirdikten sonra 3.de kendini kitleyen bir kapağı var ve çantanızda kendiliğinden açılma imkanı yok.


Yapısına gelecek olursam o kadar övgüyü alma sebebi kesinlikle tasarımı diye düşünüyorum. Evet nemlendiriyor ama bu nem çok yoğun bir nem değil daha çok rujların altına kullandığımız lipbalm tarzlarında, yaz için uygun ancak soğuk kış günleri için bence kesinlikle yeterli değil. Ancak aldığıma kesinlikle pişman değilim çünkü şimdiye kadar gerçekten rujlarımın altına kullandığım lipbalmım bu. 

¿Siz EOS Lipbalm kullandınız mı, hakkında neler düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder