2 Mart 2014 Pazar

BBW Rose Salve Baume A La Rose

Herkese Merhaba!

Blogu açtıktan sonra farkettim ki ben tam bir Bath&Body Works çılgınıyım bu postumla birlikte tam 15 postum olacak bunların 11 ürünlerle ilgili ve 11 ürün postunun 3'ü BBW :) Gelelim bu ürüne bu ürün aslında çok amaçlı bir balm.

Bu balmı dudak, tırnak etleri(kütikül), dirsek v.b. vücudunuzun kuruyan yerlerine kullanabilirsiniz. Ben hijyen açısından dudağıma kullandığım bir ürünü başka bir yerimde kullanmıyorum bu sebeple bu ürünü dudaklarıma kullanmıyorum. Genellikle kütiküllerime kullanıyorum zaten o amaçla aldım çünkü bazen zamanım olmuyor ve maniküre gidecek zamanım olmuyor işte o zamanlarda bu balmla etlerimi yumuşatıp kendi manikürümü kendim yapıyorum.



Yapısı biraz yağlı ancak çok güzel yumuşatıyor emilmesi biraz zaman alıyor ama beni rahatsız etmedi ilginç bir şekilde. Normalde asla dayanamam ellerimin yağlı yağlı olmasına. Rengi o kadar güzel ki bazen yiyesim geliyor ne koktuğunu tam çözemedim ama kesinlik kötü bir koku değil yani beni rahatsız etmedi. Bitince tekrar alacağım bir ürün değil muhtemelen ama işlevinden memnunum almama sebebim başka ürünleri de denemek istemem.

Bath&Body Work mağazalarından bu balmı 15TL'ye satın alabilirsiniz.

¿Siz manikürünüzü yaparken kütiküllerinizi nasıl yumuşatıyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder