10 Mart 2014 Pazartesi

Rimmel London 700 Nude Delight

Herkese Merhaba!

Bu benim hayatımın nude ruju kesinlikle. Bir çok high-end markaya baktım bu renk bir ruj için hiç birinde bulamadım bir gün şansa Watsons'ta gördüm ve direkt sepetime attım o günden beri en sevdiğim rujum bu. Bazı insanlara bu tonlardaki nude rujlar dudağa fondöten sürmüşsün hissi versede ben bu ruja bayılıyorum.


Günlük makyajla da koyu göz makyajıyla da kullanıyorum ben ama genelde koyu renk göz makyajlarıyla kullanmayı tercih edersiniz diye düşünüyorum. Ambalajı tahmin ettiğimden çok daha sağlam çıktı bazen makyaj çantamı yanıma almayı üşendiğimde sadece ruju çantama atıp çıkıyorum ve en ufak bir şey olmadı.


Fotoğrafta ne kadar net emin değilim swatch yaptığım fotoğrafımda silinmiş bilgisayarımdan ne yazık ki ama dediğim gibi tam nude yani tam ten rengi. İçinde kahvelik olduğu için her tene gitmeyebilir. Yapısı ise oldukça yumuşak yani çok kolay sürülüyor altına dudak nemlendirici falan kullanmaya gerek kalmıyor ayrıca aşırı bir parlaklığı yok bu benim için bir avantaj çünkü parlak rujları sevemedim gitti. Kısacası bu benim bittikçe alacağım kozmetik ürünlerinin arasında kesinlikle yer alıyor.

¿ Siz hangi nude rujları seviyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder