3 Mart 2014 Pazartesi

Bioderma Sébium H2O

Herkese Merhaba!

Bütün bloggerlerdan mutlaka yazısını okuduğunuz ve övgülere doymayan Bioderma'nın makyaj temizleyicisi hakkında bir post olacak bu. İlk olarak şunu belirtmekte fayda olduğunu düşünüyorum, ben de normalde bir çok kişi gibi Sensibio H2O'yu kullanıyordum ancak bu sefer Sébium'a bir şans vermek istedim. Bu sebeple bu biraz karşılaştırma yazısı gibi de olacak.


Öncelikle bir daha Sensibio yerine Sébium'u tercih edeceğimi sanmıyorum bunun sebebi kesinlikle Sébium'dan memnun kalmamam değil, Sensibio'yu çok sevmem. Sébium neden bilmiyorum ama yüzümü biraz yakıyor gibi geliyor bana artık içindeki alkolden mi başka bir şeyden mi bunu bilmiyorum. Ayrıca bununla Sensibio gibi göz makyajımı çıkaramıyorum çünkü gözlerimi çok yakıyor gerçi son zamanlarda Sensibio ile de çıkarmayı bırakmıştım kirpiklerimi dökmeye başladığı için.


Gelelim bu sefer Sébium'u tercih etme sebebime bu karma ve yağlı ciltler için olan bir seri benim de cildim karma ondan bunun daha iyi olcağını düşünüp seçimimi bundan yana yaptım. Zaten özelliklerinde yağ arındırıcı,yatıştırıcı ve tahriş etmeyen bir solüsyon olduğu belirtiliyor ve gerçekten de öyle. Aynı zamanda cildi fazla kurutma gibi bir etkisi yok, ciltteki yağ dengesini düzenliyo ki bu bence en büyük artısı. Ürünü pamuğa döküp yüzümüzü temizledikten sonra yüzümüzü tekrar su ile arındırmamıza da gerek yok çünkü tonik etkisi gösteriyor ama ben yine de alışkanlık olarak su ile bir durulama işlemi yapıyorum :) Bioderma ürünlerini büyük eczanelerde ve bazı online alışveriş sitelerinde bulabilirsiniz ben dermoeczanem'den 500ml'lik olanını 50TL gibi bir fiyata almıştım ancak sürekli değişiyor fiyatları. Ayrıca sanırım ellerinde 500ml'lik olanı kalmadığı için bana iki tane 250ml'lik şişe yolladılar ki bu benim çok işime geldi bir yere götürmem gerektiğinde seyahat şişesine koymama gerek kalmıyor.

¿Siz Bioderma Sébium H2O hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder