24 Şubat 2014 Pazartesi

The Balm Put A Lid On It Far Bazı

Herkese Merhaba!

Bir hafta boyunca ne yazık ki yeni bir post yayınlayamadım okulumun açılması gibi etkenlerden dolayı zaman bulamadım bunun için öncelikle hepinizden çok özür diliyorum. Bu aksaklığın bir daha yaşanmaması için elimden geleni yapacağıma emin olabilirsiniz. Bugün ki yazım The Balm markasının Put A Lid On It far bazıyla ilgili olacak. Öncelikle far bazı ne işe yarar sorusunu yanıtlamam gerektiğini düşünüyorum. Far bazı gözünüze sürdüğünüz farın kalıcılığını arttırır, farı sabitler ve farlarınızın daha iyi renk vermesini sağlar.

 
The Balm her zaman ki gibi neşeli ve albenisi olan bir ambalajla ürünü piyasaya sürmüş. Baz renksiz olduğu için rahatlıkla her farın altına kullanılabilir bu çok büyük bir artı. Ürünü göz kapağınıza uyguladıktan 30 saniye sonra rahatlıkla far uygulaması yapabilirsiniz. İlk başta çok yağlı gibi gelse de dediğim gibi 30 saniye bekleyince o yağlılık hissi tamamen kayboluyor.


Ürün tüp şeklinde geldiği için rahatlıkla istediğiniz miktarda ürün alabiliyorsunuz. İster fırça yardımıyla ister parmağınızla sürebilirsiniz ben makyajımda genellikle fırça kullnamama rağmen bu bazı parmağımla kullanıyorum. Ayrıca bir pirinç tanesi kadarı çok rahat göz kapağınıza yettiği için çok uzun süre kullanılabilecek çok bereketli bir ürün.

The Balm markasının diğer ürünleri gibi Put A Lid On It'i de Gratis mağazalarında indirimsiz olarak 27TL'ye bulabilirsiniz. Ancak ürünlerde sürekli indirim yapıldığı düşünülürse çok daha uygun bir fiyata satın alabilirsiniz.

¿Siz hangi far bazlarını kullanıyorsunuz?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder